Pohyb
15. 1. 2008
Pohyb a pronikání do místností
Pohyb musí být svižný a tichý. Vždy mějte důvod pro pohyb. Při přesunu se držte nízko aby jste tvořily co nejmenší cíl. Běh je poslední možnost. Krytí je rozhodující při každém kroku. Pokud narazíte na otevřený prostor, pohyb vašeho týmu musí být krytý. Haly a křižovatky chodeb jsou asi nejčastějším případem.Pokud přechází team chodbu do "T" pointman dojde na roh a opatrně vyhlédne za roh. Pokud je tam nepřítel tak ho zlikviduje a pokud ne zaklekne a kryje postup skupiny. Druhý muž přejde na druhou stranu s tím že musí nechat dost místa na projití ostatním členům. Když je druhý muž na druhé straně odpovídá za krytí prostoru ve směru kam se bude skupina pohybovat. Poté team jeden po druhém přebíhá. Když jsou všichni na druhé straně pointman se stáhne a patrola pokračuje. Pokud se dostane tým k otevřeným dveřím, musí být na obou stranách. Nikdo vás však nesmí vidět při přechodu ( pokud máte možnost se na druhou stranu dveří dostat jinak, udělejte to ). Když se team rozdělí jeden střelec by měl doprovázet velitele na druhou stranu dveří. Na rozkaz velitele vnikne pointman do místnosti a otočí se o 90 stupňů k nejbližší stěně. Tzn. pokud je na levé straně dveří otoč se do leva. To samé udělá velitel ihned po vstupu pointmana akorát doprava. Pokud si chcete být jistí vhoďte do místnosti ohlušující, nebo normální granát ( v softu vhoďte sádrák nebo nijakou hodně hlučnou megu ).Zavřené dveře si však vyžadují odlišný přístup. Pokud na své výpravě narazíte na zavřené dveře musíte opět rozmístit team na obě strany. Velitel poklekne asi v úhlu 45 stupňů od směru otevírání dveří a namíří zbraň do prostoru přededveřími. Na velitelův rozkaz Pointman dveře otevře. Asi pul vteřiny na to vstoupí Pointman do místnosti jako obvykle. Vše probíhá stejně až na to že místo velitele zaujímá 1. střelec a druhý střelec kryje záda skupině a veliteli. Když je místnost čistá přesune se velitel a 2. střelec do místnosti a pokračuje se. Důležitá věc při čištění místností je nestřílet na náhodné cíle. Hlídejte svůj sektor. Pokud budete střílet jinam nejspíš trefíte vlastní lidi místo Tangů. Přesné palebné sektory a důvěra v krytí vašich spolubojovníku je zde velmi důležitá. Když někoho spatříte ve svém sektoru zneškodněteho ho a ohlaste to ostatním
Pohyb musí být svižný a tichý. Vždy mějte důvod pro pohyb. Při přesunu se držte nízko aby jste tvořily co nejmenší cíl. Běh je poslední možnost. Krytí je rozhodující při každém kroku. Pokud narazíte na otevřený prostor, pohyb vašeho týmu musí být krytý. Haly a křižovatky chodeb jsou asi nejčastějším případem.Pokud přechází team chodbu do "T" pointman dojde na roh a opatrně vyhlédne za roh. Pokud je tam nepřítel tak ho zlikviduje a pokud ne zaklekne a kryje postup skupiny. Druhý muž přejde na druhou stranu s tím že musí nechat dost místa na projití ostatním členům. Když je druhý muž na druhé straně odpovídá za krytí prostoru ve směru kam se bude skupina pohybovat. Poté team jeden po druhém přebíhá. Když jsou všichni na druhé straně pointman se stáhne a patrola pokračuje. Pokud se dostane tým k otevřeným dveřím, musí být na obou stranách. Nikdo vás však nesmí vidět při přechodu ( pokud máte možnost se na druhou stranu dveří dostat jinak, udělejte to ). Když se team rozdělí jeden střelec by měl doprovázet velitele na druhou stranu dveří. Na rozkaz velitele vnikne pointman do místnosti a otočí se o 90 stupňů k nejbližší stěně. Tzn. pokud je na levé straně dveří otoč se do leva. To samé udělá velitel ihned po vstupu pointmana akorát doprava. Pokud si chcete být jistí vhoďte do místnosti ohlušující, nebo normální granát ( v softu vhoďte sádrák nebo nijakou hodně hlučnou megu ).Zavřené dveře si však vyžadují odlišný přístup. Pokud na své výpravě narazíte na zavřené dveře musíte opět rozmístit team na obě strany. Velitel poklekne asi v úhlu 45 stupňů od směru otevírání dveří a namíří zbraň do prostoru přededveřími. Na velitelův rozkaz Pointman dveře otevře. Asi pul vteřiny na to vstoupí Pointman do místnosti jako obvykle. Vše probíhá stejně až na to že místo velitele zaujímá 1. střelec a druhý střelec kryje záda skupině a veliteli. Když je místnost čistá přesune se velitel a 2. střelec do místnosti a pokračuje se. Důležitá věc při čištění místností je nestřílet na náhodné cíle. Hlídejte svůj sektor. Pokud budete střílet jinam nejspíš trefíte vlastní lidi místo Tangů. Přesné palebné sektory a důvěra v krytí vašich spolubojovníku je zde velmi důležitá. Když někoho spatříte ve svém sektoru zneškodněteho ho a ohlaste to ostatním
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář